گوگل، امپراطوری خود را روی پایه‌های تبلیغات استوار کرده است و شاید با ازبین‌رفتن صنعت تبلیغات دیجیتال شاهد سقوط آن باشیم.

گوگل از زمان تأسیس در سال ۱۹۹۸، یکی از نیروهای محرکه‌ی مهم در دنیای فناوری بوده است. غول موتور جست‌و‌جو، سهم اصلی درآمد خود را در وضعیتی از تبلیغات به‌دست آورد که مصرف‌کننده‌ها از تبلیغات متنفر هستند. این مدل درآمدی یعنی گوگل در مسیری به سمت نوآوری قرار نداشته و شاید فرصت‌های زیاده هم از دست داده است. البته آن‌ها تا زمان مشخصی، یک کسب‌وکار پر از نوآوری محسوب می‌شدند؛ اما از جایی، ادامه‌ی مسیر متوقف شد.

ادامه مطلب

تهدیدی برای اینترنت آزاد؛ قدرت عظیم گوگل

اوپو A9x با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

آیا گوگل به‌سمت سقوط می‌رود؟

تبلیغات ,گوگل ,شاید ,نوآوری ,زمان ,نداشته ,از تبلیغات ,خود را ,و شاید ,شاید فرصت‌های ,قرار نداشته

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ایشیق ( ishigh ) یک جنین بیست و چند ساله فایلین خرید ویلا در شمال کشور بازدید از موزه دفاع مقدس پاورپوینت حسابداری مسئولیت اجتماعی مرکز تخصصی تعمیرات لوازم الکترونیکی زیست شناسی دریا Marine Biology چالش های زیست محیطی تبلیغات آنلاین برای رونق کسب در امد